دانلود آهنگ ، فیلم و سریال

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام از خوشی میمیرم

Download Music Az Khoshi Mimiram Babak Jahanbakhsh

دانلود آهنگ از خوشی میمیرم بابک جهانبخش

متن ترانه آهنگ از خوشی میمیرم بابک جهانبخش

هر کسی عاشقه حال منو میدونه
بذار کل دنیا بهم بگن دیوونه
بهم بگن دیوونه
بذار همه بگن به جنون کشیده کارم
تموم شه کار دنیا من با تو کار دارم
با تو کار دارم
بدجوری عاشق شدم و این روزا مرگم که منو نمیکشه کنارت
تپش قلب من میگه حتی هزار سال دیگه دلم خوشه کنارت
من با تو صد نفرم دنبال دردسرم
به تو که فکر میکنم از خودم بی خبرم
وقتی از دست میرم دستاتو میگیرم
به من که فکر میکنی از خوشی میمیرم
به من که فکر میکنی از خوشی میمیرم
♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪
دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام از خوشی میمیرم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۹۸/۱۱/۱۵
  • mohamad nbt

بابک جهانبخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی