دانلود آهنگ ، فیلم و سریال

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام عشق خوش آرایش

Download Music Eshghe Khosh Arayesh Hossein Tavakoli

دانلود آهنگ عشق خوش آرایش حسین توکلی

متن ترانه آهنگ عشق خوش آرایش حسین توکلی

ماه ترین ماه جهانم نفس باش به جانم در تب و تاب و هیجانم گرفته زبانم
عاشق و دیوانه ی آنم که با تو بمانم
جان به لبم کردی بس که تو خونسردی رفتی که برگردی ماه شب من
تویی آرامش آنکه شدم رامش عشق خوش آرایش تاب و تب من
جان به لبم کردی بس که تو خونسردی رفتی که برگردی ماه شب من
تویی آرامش آنکه شدم رامش عشق خوش آرایش تاب و تب من
♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪

دانلود آهنگ جدیدحسین توکلی به نام عشق خوش آرایش

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪

  • ۹۸/۱۱/۱۵
  • mohamad nbt

حسین توکلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی